We Never Change
Velkommen til We Never Change's Forum!

Tilmeld dig forummet. Det er hurtigt og nemt

We Never Change
Velkommen til We Never Change's Forum!
We Never Change
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen.

Go down

Hvad synes du at alliancens pladskrav skal være

Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_lcap25%Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_rcap 25% 
[ 2 ]
Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_lcap13%Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_rcap 13% 
[ 1 ]
Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_lcap50%Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_rcap 50% 
[ 4 ]
Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_lcap0%Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_lcap12%Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. I_vote_rcap 12% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 8
 
 

Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen. Empty Ændring af pointkrav for at komme ind i allyen.

Indlæg af Admin Tors Mar 01, 2012 7:32 am

Jeg synes igen at kravet for alliancen er blevet for lavt. Jeg vil denne gang foreslå at vi, istedet for at sætte et nyt pointkrav, sætter et pladskrav(Da universet hele tiden rykker sig, føler jeg, at pladskrav giver bedre blik.)
Hvad synes i?
Afstemningen slutter om 7 dage - flertallet bestemmer.
Ps. Der er selvfølgelig ikkenogen der ryger ud, selvom de ligger under det evt. nye point/pladskrav! Very Happy
Admin
Admin
Admin

Antal indlæg : 182
Join date : 10/10/11
Age : 28
Geografisk sted : Middelfart

http://weneverchange.forumc.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum